vineri, 17 ianuarie 2014

Puntea Vieții


Se clatin-a vieții punte-n apus,
Cu greu pășesc pe ea
Și-n gânduri sunt dus
Spunându-mi ca viața îmî trece-n curând!

...dar, iată-mă-n față cu tristu-mi amurg
Se clatină puntea si n-am ajutor
Sub mine-i valtoare, mi-e teamă ca mor!
În jur e pustiu și singur eu sunt
O, cine să-mi spună măcar un cuvânt?

Se clatină puntea în jos și în sus
Îmi plâng amar soarta si sufletul dus...
Se clatină puntea în dreapta și-n stânga
Și 'lunec in jos! C-un ultim efort
Mă zbat disperat, zadarnic inot!
Dar iata o mână - un braț salvator
Din valul cel negru mă scoate ușor!
Mă scoate afară, aș vrea să privesc
În jur e-o lumină, ce ochii-mi orbesc!
O teamă mă prinde... și cad la pământ
Cu fața în lacrimi nu scot un cuvânt!
O voce imi spune: - N-ai teamă copile!
Iertat ți-e păcatul, dar hai după Mine
Pășește de-acuma pe urmele mele
Și moarte nu afli de calci dupa ele!
- Dar cine mai poate sa țină la mine?
Sunt plin de păcate și nu se cuvine,
Făcut-am doar rele în lumea aceasta!
Nu nu merit mila, îmî merit pedeapsa!
- Încrede-te-n Mine, căci sunt pentru tine
Trimisu-ma Tatăl sa-ți fac numai bine!

Hai ridică-ți tu fața, privește în sus,
Căci eu salvatorul sunt Domnul Isus!
Hai schimbă-ți tu viața de acum inainte
Cum cere prea bunul cerescul Părinte!
Hai schimbă-ți tu viața nimic nu e greu!
Ascultă de Tatăl, al tău Dumnezeu!
Și fă-mă tu frate de acum de dorești,
Ai grijă ca în viață să nu mai greșești!
Cu pace te las și fii credincios
Ascultă porunca lui ISUS HRISTOS!

                                        de Ovidiu Liteanu

.amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu